tisdag 20 januari 2015

First post


Heej! Jag tänkte nu göra ett försök med att blogga. Jag har alltid tyckt att det verkar så kul, men jag har aldrig seriöst tagit tag i det. För tillfället har jag dessutom förvånansvärt mycket fritid, så det borde ju gå i hop. Jag tänker (som de flesta andra) blogga främst om min vardag och mina intressen. För tillfället går mina dagar främst åt till skola, läxor, olika sorters träning, musik och en hel del kul med mina vänner. Att resa, kolla serier, shoppa, läsa bra böcker och bara mysa - tycker jag också väldigt mycket om. Hoppas ni vill följa min blogg och om ni inte vill var det kul att ni kikade in i alla fall. ;) Ha en bra fortsättning på kvällen!♥️ Kraam, Ida


Bjuder på några av de senaste bilderna på min weheartit.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar