onsdag 28 januari 2015

@hemma

Halojj! Slutade tidigare i dag igen, lyx med håltimme sista lektionen. Jag for dock direkt till stan på lite ärenden, så kom hem först för en stund sen. Nu just sitter jag bara i skönaste myskläderna och tar det lugnt. I kväll står i alla fall läxor och träning på schemat. Sen får jag se vad jag hittar på.

                   

1. Föreläsning i dag i skolan om "ett äventyr med hajar", riktigt bra var den.
2. Den fina utsikten ur bilfönstret på väg hem från stan. xD

                      
Randombild från nångång på sensommaren, då det ännu var varmt, då jag ännu var lite solbränd och då det helt enkelt var ganska perfekt. I dag har jag alltså igen en åh-vad-jag-saknar-sommaren-dag. De dagarna kommer allt som oftast, tur då det inte är såå länge kvar nu, haha. Sommarlov, TJ 122
Men vi hörs, kraam! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar