torsdag 19 februari 2015

I dag kommer jag inte på nån bra rubrik ✌️

Hejhej! Hoppas er torsdag varit riktigt bra! Själv hade jag en riktigt rolig skoldag, ja faktiskt. Alltid kul med nya kurser och givetvis att få umgås med härliga människor. Efter skolan kollade jag sprint, det hör absolut till att kolla nu då det är vm. Resten av kvällen har jag gjort läxor, bakat och tränat en stund. Är väldigt trött nu, så jag ska fixa kvällsmål, kanske kolla lite serie och sen försöka börja sova tidigt. Good luck with that.. Och jo annars, hade tänkt visa dagens outfit för en gångs skull, men glömde bort det och kom på det igen då jag redan bytt till myskläder. Bra där.. Nåja, nästa gång. :D
God natt i förväg! 


        
                                      
                                     
                                     
#throwbackthursday kanske en vecka bakåt, med sista bilden xD








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar