fredag 20 februari 2015

S P O R T L O V

I dag är det en bra dag! :D Skoldagen gick fort med håltimme mitt i dagen. På håltimmen var jag och Julia en sväng till stan. Vi hann gå i affärer en stund, handla lite och ännu hinna tillbaks i tid. Skönt då alla ens vänner inte fyller lika sent på året som man själv gör! Det gör livet utan körkort lite lättare, haha. Faktiskt så är det bara 213 dagar tills jag fyller, inte ens länge. Eller?

Nu ska jag i alla fall njuta av att äntligen ha fått sportlov! Ska börja med att kolla lite serie och ta det lugnt. Sen får vi se vad som sker i kväll. Haade!


Jag och Sofie lyckades igen med våra outfits, haha. Nästan lika tröjor, pricklika jeans och vita strumpor/skor. 

Fixade smoothie till mellanmål med Lotta, nam.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar