onsdag 18 mars 2015

10 saker som ni kanske inte visste om mig, DEL 2 ⭐️

1. Jag kan inte svälja tabletter. Det spelar ingen roll hur stora de är och hur mycket jag "övat". 

2. Möss är något av det allra värsta jag vet, de är så sjukt obehagliga. Jag börjar oskojat rysa och drar upp fötterna på stolen bara av att tänka på dem (och då har vi inte ens möss hemma/någon katt som tar in dem, sannolikheten att de springer över mina fötter är alltså egentligen ganska minimal).

3. En av mina bästa vänner bor i Köpenhamn. Hon är också en av de vänner jag känt allra längst.

4. Jag börjar nysa av starka tuggummin, speciellt av airwaves. Detta sker uppskattningsvis 90% av gångerna jag tuggar ett starkt tuggummi och inte försöker förhindra en nysning.

5. Jag har aldrig haft hål i tänderna.

6. Jag är väldigt lättskrämd och högst antagligen därför väldigt kul att skrämma.

7. Efter att bara hört en sång några gånger kan jag oftast texten. Sen minns jag även dessa texter väldigt länge och har därför en massa lyrics i min hjärna hela tiden.

8.Jag älskar att lära känna nya människor.

9. Jag sover alltid med händerna i hop / knäppta på sätt eller annat. Har gjort det (omedvetet till en början) ända sen jag var liten och somnar aldrig med händerna löst. Lite sick.

10. Bär är något av det godaste jag vet, särskilt hallon och blåbär, äter det minst en gång per dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar