söndag 1 mars 2015

Att ta ut det sista av sportlovet

Hejhej! Hoppas ni haft en riktigt bra helg, än är det dessutom lite kvar. Min helg har faktiskt varit super. Största delen av gårdagen spenderades i Kokkola med fint sällskap. Det var så kul att få vara med min fadders barn, så otroligt gullig är han! Jag hade inget speciellt jag behövde köpa, men hittade ändå en tröja och två t-shirts. En vanlig skön och en tränings. Vi åt också på Rosso, riktigt gott var det.


       

                                       

                                            

Sen på kvällen hade vi en liten överraskningsfest åt Frida och Jannike som båda fyllt 18. Vi åt mycket gott, pratade, lekte och skrattade en hel del. Det var en supermysig kväll och så kul att för en gångs skull vara nästan alla samlade. Grattis ännu till er!♥️ 

                                
                                          
                                          
Efter att vi varit vid villan for jag och Frida till Annas och sov sen över där. Eller sov och sov, vi satt uppe flera timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är nog något av det bästa som finns! Kom hem därifrån i eftermiddag och nu har jag bara läxor att se framemot i kväll. Möjligen också länk/gym, beror bara på hur länge jag måste plugga. 
Hoppas någon i alla fall orkade läsa igenom detta, haha. Hade!

                                        
                                  
                                            











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar