söndag 29 mars 2015

Helgen hittills

Söndag igen då bara, helgerna går såå fort! Kan berätta så där kort vad jag sysslat med. I fredags hade vi bara chillkväll med tjejerna - film och myskläder. I går var jag först med till stan och handla, sen gjorde jag läxor, anmälde mig till bilskola(!!) och bakade. Tog det ganska lugnt största delen av dagen, så att jag någongång ska slippa förkylningen. Kvällen blev riktigt kul! Vi började med att fara och köra en stund tills vi for på us i Risöhäll. Var där ganska länge och sen i stan också en bra stund. Efter det for vi till Kållby på kaffe med bra folk och ja, vad ska man säga. Tiden går fort då man har roligt (och då klockan ändras) kanske, blev en ganska så sen natt men hann ju sova lite i alla fall. I dag ska jag spendera tiden med en forskningsrapport i hälsa, en inlämningsuppgift i geografi och matteboken. Najsnajsnajs. Ha en bra dag!

                       
Bildbrist igen, ska försöka skärpa mig - fjollbild med Oliver från i höstas kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar