tisdag 24 mars 2015

Rubriker är egentligen ganska överskattade

.. säger jag i dag, då jag inte kommer på något bra. I går var det lite tomt här på bloggen, gjorde jag något speciellt? Tja.. I skolan hade vi valdebatt inför riksdagsvalet, riktigt bra ordnat var det. Lämnade sen kvar efter att vi slutat, eftersom jag och Johanna skulle göra klart ett geografiarbete. På kvällen gjorde jag inte så mycket, tränade och var på ipaden, det var ungefär det.

I dag har hela skoldagen spenderats i Kronoby på förberedelsedag inför Polen. Vi ska dit igen i morgon, kul med lite avbrott i skolan ändå. Ska som vanligt just o väg på häftis och sen resten av kvällen på hygienkompetensskolning. Hade!  

                                     
                    
                                 

                  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar