söndag 15 mars 2015

Söndagsfunderingar

I kväll var jag riktigt taggad på att hitta på något, vilket jag, som en parentes bara, brukar var för det mesta. Blev ändå inget av det i kväll så jag stannade hemma i stället. Eller spenderade nog en del tid utomhus, på långlänk med spotify som sällskap, men annars. Ibland är det faktiskt helt okej att vara ensam, trots att jag inte är en sådan person som överlag gillar att vara själv. Jag kan nog hitta på saker på egen hand, men får jag välja föredrar jag nog oftast någons sällskap. Förutom just då jag springer, då njuter jag faktiskt av att vara ensam. Det där är ju olika från person till person, vad tycker ni? Skulle kunna skriva hur långt som helst i kväll, men det är knappast så intressant. Ska därför i stället avrunda dagen med lite filmkollande, god natt!

                     

 
                                  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar