onsdag 6 maj 2015

I've been waiting for so long now

God kväll alla fina! Klar för att fara och sova och klockan är bara kvart över nio, det trodde ni inte om mig. I och för sig ska jag äta något ännu och fixa en uppgift, men annars! Så skön känsla! I dag har jag mest tagit det lugnt, behövde en sådan dag. Tränade 4x100 meters växlingar i skolan och så hade jag också håltimme sista timmen. Kom alltså hem redan två och har varit hemma hela dagen sen det. Måste erkänna att jag varit lite rastlös, men ibland behöber man ändå vila. Nu ska jag ta itu med det sista för dagen och också önska er god natt!                
                          

Bara för att jag längtar så mycket till sommaren nu. Till att spendera dagar på stranden, sola, simma, träna i tunna kläder, äta glass och kall mat (bästa), hitta på en massa äventyr, bli solbränd, tillbringa tid med vänner, arbeta förstås, men också bara ta det lugnt. Allt det och så mycket mer, sommar 2015 - jag är så redo. (Hahaha, det där lät exakt som taget ur en reklam, men det får vara.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar