söndag 10 maj 2015

Om lördagen

Haha, mina inlägg har fått en tendens att handla om gårdagen. I går tänkte jag att jag bloggar då jag kommer hem, men nej. Nåväl, snart kommer jag väl in i vanlig rytm igen. Gårdagen var hursomhelst rikitigt bra, på alla sätt och vis. Började morgonen med att fara till stan med mamma och ta passfoto till körkortet, skönt att ha det fixat. När det var avklarat var vi via biblioteket. Blivande abiturienten här lånade tre engelskspråkiga böcker, nu ska det läsas.  Haha. Sen blev det gym, mage och rygg stod på schemat i dag. Väl hemma igen bakade jag till morsdagen, sen en sväng till stan igen. På kvällen kollade jag ishockey, alltså vilken match! Så sjukt spännande, bästa på länge. Senare på kvällen for jag och Frida ut med pojkarna, riktigt lyckad kväll/natt blev det. Tack för den! Nu just sitter jag ute i solen med engelskaläxan, det är sommar i luften! Ha en superdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar