måndag 25 maj 2015

STAFETTKARNEVALEN 2015 och resten av helgen

Hej igen! Vill börja med att be om ursäkt för att det stått tomt här under helgen. Orsaken är enkel - jag har helt enkelt inte hunnit blogga. Vi startade söderut klockan 10.30 i fredags. Pauser höll vi traditionsenligt vid Juustoportti och Hyvinge abc. Fram till Helsingfors kom vi lite före sex. Vi hann shoppa och tålla på i stan i cirka tre timmar och sen bar det av mot vårt hotell. Informationssamling, nattliga stadsäventyr och filmmys hann vi med innan det blev sovdags - lite för sent med tanke på morgondagens tidiga väckning. Lördagen tillbringades nästan i sin helhet på olympiastadion. Jag sprang 4x100 m, masstafett och dubbel svensk stafett. Överlag gick det helt bra och det var som vanligt så sjukt mäktigt att springa där. I alla fall jag hade det superkul och det blev verkligen en hellyckad karneval. Bussresan hem var också rolig trots att tröttheten tog över i slutet. En av de bättre stafettkarnevalsresorna helt klart, (det säger jag varje år). :D

På söndagen sov jag ganska länge, var på möte i Bosund på dagen och sen läste jag på prov. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar