tisdag 5 maj 2015

Tränings- och läxlagningstisdag

Oj, vad jag är slut efter den här dagen! Skulle sitta mer än perfekt med sovmorgon i morgon, men så roligt ska vi inte ha det. Får försöka hinna sova så länge som möjligt nu bara, göra det bästa av situationen helt enkelt. Tisdagarna är ämnesmässigt de allra bästa i den här perioden, har både gympa och håltimme. xD På gympan i dag hade vi step up första halvan av timmen och sen stafettkarnevalsträningar. Efter skolan for jag på gym, hade varit taggad för det hela dagen så det blev ett långt pass. Så skönt efteråt också! Resten av kvällen har jag spenderat med läxor och skoluppgifter, känns som det svämmar över på den fronten för tillfället. Nåväl, det som är gjort är gjort och resten får vara för i dag. Nu tar jag natten, sov gott alla! 


                         
                   
Bara för att jag har bildbrist från i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar