torsdag 18 juni 2015

Såå bra dag

Hejhej! I morse vaknade jag pigg och utvilad efter en över 10 timmar lång nattsömn. Vet inte när jag senast skulle ha sovit så länge, men välbehövligt var det. På förmiddagen städade vi inför midsommaren, skönt att ha det undan. Mot eftermiddagen igen kom Pio och Jancki efter mig och vi for på shopping till Kokkola. Så kul att vara med dem, alltför länge sen sist! Hittade nog en del kläder, så jag är helt nöjd. När vi var klara med Kokkola for vi ännu ett varv via stan för att bland annat handla inför midsommaren. Väl hemma for jag på en kvällslänk och körde även benträning vid sportplan. Nu ska jag avsluta denna lyckade dag med att kolla lite serie. God natt! :)

                               
                               
                      




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar