söndag 25 oktober 2015

Fredaglördagsöndag

Återigen söndagkväll. Ska berätta om helgen som gått innan jag börjar sova. I fredags hämtade jag Oliver efter skolan och vi for på café. Sen hem en stund innan körövning. Efter övningen for jag ut med kompisarna. Mäccen, abc, Nilsens, stan och Jennies. På lördagen vaknade jag ganska tidigt,  städade nedrevåningen och var på länk innan jag började ställa mig. Tillbringade eftermiddagen på möte i stan och på kvällen blev det ungdomssamling. Riktigt bra kväll med sjukt mycket folk. Vi fortsatte till stan och sen Elaines på senan, kom hem sent men fick ju en extratimme sömn i alla fall. I dag har jag också varit på möte största delen av dagen. And that's about it. Sov gott så hör vi!

                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar