söndag 18 oktober 2015

Tillbaka till vardagen

En riktigt bra helg börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Ska berätta lite vad jag gjort sen sist. I gårkväll for jag somsagt till Sofies en stund. Sen till Solhaga, men jag fortsatte ganska fort till Emmas. Där hade vi riktigt kul, barnkalas var temat. Lite senare på kvällen var vi till Lighthouse, sen Emmas igen och till sist på lite kinamat till stan. I morse sov jag till 11, s k ö n t ! Johanna kom hit ganska tidigt också, vi skulle gå igenom lite matte. Senare blev det bön och nu på kvällen Kokkola med kompisarna. Nu ska jag ta natt, sov gott.

                               
                               
Marias bilder
                  
Pernillas bild
                  
                        
                                


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar