tisdag 22 december 2015

21 december

Hejhej! Först lite om vad jag gjort sen senast. På lördagskvällen var vi på julmiddag till Risöhäll. Det var runt 250 ungdomar där så det var riktigt roligt. Supergod mat, uppträdanden, lekar och frågesport. Vi stannade kvar för att städa undan då det var klart, och sen fortsatte vi till stan och Marias. I går sov jag länge, skönt med en söndag utan läxor eller provläsning. På kvällen var jag, Maria, Amanda och Jussi och serverade på en julfest. Resten av kvällen var jag med Anton. I dag har vi julstädat här hemma, bakat pepparkakor har vi också hunnit med. Var även ute och gå med Bettina som är här över jullovet. I kväll var jag sen först på körövning och sen ut med vännerna. Nu ska jag snart sova, hade och god natt! 

                   
                       
                       
Visst, det är ju vackert och så, men vill verkligen ha snö nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar