måndag 7 december 2015

Tillbaka i Finland

Hejhejhej! Sent i natt kom jag hem från en minst sagt oförglömlig Rysslandsresa. En resa som är en orsak till att bloggen stått tom i helg (- det är dock en bisak). Jag ska göra ett skilt inlägg om vad vi gjorde där, har inte så farligt många bilder men desto mer att berätta. I dag for jag till skolan först till 12, hade bara två lektioner - så skönt. Efter skolan tog jag det lugnt, faktiskt länge sen senast, haha. Sen har jag förberett mig lite inför textkompetensprovet som vi ska skriva i morgon. Det är en övning inför studentskrivningarna och pågår nästan hela skoldagen. Ska försöka fara och sova tidig i kväll men innan det ska jag träna, läsa min roman och kolla lite serie. Ha en bra måndagskväll och sköt om er!!

                
                       
                       
Iiiiiih!!!👆😍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar