torsdag 11 februari 2016

I morgon gäller det

Hej på er! Gårdagen var riktigt bra. Efter vinterbadet fortsatte skoldagen med två håltimmar och en preptimme. När vi slutade kom Anton till vårt. Vi fixade en riktigt lyckad middag och sen blev det myskväll med serie och Ben&Jerry's. I dag började jag skolan först 11 men for och gymma till halv 10. Bästa möjliga starten på dagen! Efter skolan har jag repeterat det sista inför morgondagens drabbning - provet i textkompetens. Nervositeten börjar hinna ikapp och det känns ganska overkligt att det verkligen är redan i morgon. Känner mig ändå rätt så förberedd så jag tror nog det blir bra, lycka till alla andra skribenter också! Nu ska jag börja söka mig i säng och kolla senaste pll innan jag börjar sova. God natt i förskott! 
    
                        
               
                    
          

Lite extramotivation är väl aldrig fel heller? ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar