onsdag 27 april 2016

27 APRIL

I dag hade jag som sagt ett morgonskifte. Det gick bra även om jag kämpade med magont de första timmarna, tacksam att det lättade. Efter jobbet stannade jag i stan tills jag slapp hem. Fixade lite mellanmål, satt och läste i biblioteket och gick en sväng i ett par affärer. I kväll har jag inte gjort något särskilt - pluggat en del och tränat. I morgon jobbar jag kväll, det är annars inget fel på det men just i morgon skulle jag hellre vara ledig dessa timmar. Nu får jag i stället vara med mina vänner i tanken. Jag önskar att alla får den kraft de behöver för morgondagen och det den för med sig. 


                           
                   
                  
                     (Superintressanta inköp xD)
                                                                                                                                                                          
                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar