måndag 16 maj 2016

WHAT'S MEANT TO BE WILL ALWAYS FIND A WAY

Hej på er, hoppas veckan börjat bra! Sitter i skrivande stund i mitt rum och märkte just att solen börjat kika fram igen - äntligen! Gårdagen spenderades först på konfirmation i Purmo, sen på möte och avslutningsvis framför Finland - Slovakien, bra söndag med andra ord. I dag är jag ledig och tog därför en välbehövd sovmorgon, steg upp vid 10-tiden. I dag har jag städat en del, hängt upp tvätt, lagat mat, "powerwalkat" och tränat. Nu ska jag bänka mig i solen för att plugga och senare i kväll tänkte jag åka och kolla på Lilla stafettkarnevalen. Känns tråkigt att för första gången på sju år inte själv vara med i den riktiga karnevalen, skulle jag haft möjligt hade jag åkt med trots att jag egentligen redan slutat skolan. Nåväl, ha en fortsatt fin måndag! :)

Lite inspiration på det. (Bilderna från weheartit.) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar