fredag 10 juni 2016

På resande fot

Skulle ha publicerats tidigare i går. 

Återigen sitter jag på tåget ner till Helsingfors, denna gång för en intervju. Tidigare i dag har jag varit på motsvarande intervju i Vasa, shoppat och lunchat på Rosso med mamma, Lotta och Oliver. Hittade en playsuit, ett par jeans och lite småsaker. I morgon blir det säkert lite shopping i Helsingfors också, man måste ju passa på då man ändå är dit, haha. Annars är det bra med mig, i fall ni undrar (och annars också). Denna vecka är dock ganska stressig då mina två lediga dagar går åt till dessa intervjuer och allt vad det innebär. Kommer hem i morgon på eftermiddagen eller kvällen och sen väntar fyra morgonskiften på rad. Tror ändå inte det blir något problem, trivs extrabra på jobbet nu då vi har flera nya, trevliga medarbetare. Nu ska jag fortsätta tillbringa tiden på tåget med att kolla yt eller läsa - antagligen det sist nämnda eftersom nätet mest bara strejkar.

Lite bildbrist på ipaden så bjuder bara på några selfies från tidigare i veckan. 

                       
                       
                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar