tisdag 19 juli 2016

TACKSAM

En superbra måndag håller på att lida mot sitt slut. Jobbade nattskift så kom hem efter 7 i morse. Jag somnade nästan genast så hann ändå sova några timmar. När jag vaknade åt jag lunch och satt ute i solen innan jag for till stan för att möta upp Pernilla. Vi skrev under kontraktet till vår lägenhet - känns overkligt, men kul! Väl hemma igen for jag med familjen till stranden tills vi skulle till tågstationen och möta Sofia. Efter 13 månader i Usa är hon hemma igen, såå kul att ha henne här! I kväll for jag till stan en stund med Elin och Kiika och senare drog vi till Kållby för att umgås med Pio och Jancki. Tack för det tjejer! Nu ska jag krypa i säng, en ledig morgondag väntar! En bildbomb från de senaste dagarna får avsluta inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar