torsdag 18 augusti 2016

Sen senast

Hej på er! Tänkte uppdatera lite om vad jag sysslat med sen senast. I helg jobbade jag endast natten till lördag, dagarna spenderades till största del på möte i Kållby. På måndagen jobbade jag till 15 och efter det for jag till Janckis villa med henne, Pio, Kiika och Elin. Vi hade en supermysig kväll med hemmagjorda hamburgare, badtunna, havsdopp, godsaker och en massa tid att tala. På tisdagen var jag ledig och då var jag med Anton och Oliver till Duudsonit park i Seinäjoki - såå kul! I går morse igen for jag, Pernilla och Pamela tidigt till Vasa för att hinna fixa i lägenheten innan jobbet. Ska bli så sjukt roligt att börja studera och bo i Vasa in i veckorna. Det är också härligt att inreda och pyssla på i lägenheten. Direkt efter Vasa-besöket for jag och arbetade, slutade klockan 21. I dag har jag jobbat morgon och nu i kväll ska jag bara vara hemma och fixa en del grejer. I morgon väntar sista officiella arbetsskiftet för denna sommar. Ha en bra kväll alla! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar