torsdag 24 november 2016

Torsdagsfeelings

Hej på er! Kort till först om de två senaste dagarna. I tisdags började jag dagen med gym, sen blev det skola och tisdagssamling hela kvällen. I går hade jag bara en lektion på förmiddagen och den ägnade vi åt att lära oss symbolskrift. Så kan vår vardag som specstuderande också se ut. Efter skolan blev det gymmet och sen for jag in till stan för att kolla julklappar med Johanna. Alltid kul att umgås med henne! När jag kom hem kollade jag bara lite serie och sen blev det sovdags. Trist då både Pernilla och Pamela redan åkt hem, men får nu testa på att bo ensam i stället. Dagens planer är att så småningom dra till skolan för lunch och föreläsning. Sen borde jag söka upp ett loppis för att hitta lite rekvisita till julfesten. Lägenheten ska städas, lite skoluppgifter göras och så skulle jag gärna hinna antingen till gymmet eller på länk. Det är väl bara att sätta i gång, ha en strålande torsdag - trots att det även i dag är mulet därute, #justnovemberthings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar