tisdag 13 december 2016

Så mycket att vara tacksam för

Den här dagen har varit super. En dag som lämnar en riktigt mysig känsla efter sig. Steg upp redan före 7 men när jag väl var i gång, saknade jag inte de extra timmarna jag kunnat sova. Åkte till skolan med Nette och åt risgrynsgröt med glögg till morgonmål. FSLF hade Luciadagen till ära ordnat det riktigt mysigt med julmusik och levande ljus. Fortsatte morgonen med pianospelande och sen en promenad till Tritonia. Där lånade jag kursböcker och antecknade till en timmes nätföreläsning. Sen tillbaka till ÅA för lunch och föreläsning. Klockan 15 slutade jag och gick in till stan för att köpa en hemlig julklapp. Snabbt hem och duscha, äta och ställa mig. Kvällens program blev tisdagssamlingarnas julfest, så galet fin och rolig kväll! Nu ska jag kolla ett Greys och njuta av att få sova till 8.15 i morgon.

Gårdagen var annars också riktigt bra. Jag och Anton firade vår 1-årsdag så han kom hit till Vasa med mig. Så mycket att vara tacksam för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar