måndag 30 januari 2017

Do what is right. Not what is easy.

Trevlig måndag på er! Hoppas veckan börjat bra. :)
Min dag började med en föreläsning mellan 9 och 11. Modersmål och litteratur som kulturfostrande ämne var kursen i fråga och dagens tema var bilderböcker. Åt sedan lunch med klasskompisarna, gillar verkligen dessa stunder. Efter maten gick jag in till stan och närmare bestämt Stadium. Fick sådan lust att gå dit och kolla om de fått in nya träningskläder. Och visst hade de det. Köpte ändå bara en vanlig röd, kortärmad träningströja, då det var en sådan jag egentligen hade behov av. Gick sen vidare till gymmet där det blev ett lite längre pass med fokus på mage, rygg och bålstyrka i allmänhet. Älskar att ha mycket tid på gymmet och inte behöva stressa någonstans. Promenerade hem med en podcast i öronen och fick stundvis njuta av solen. Sedan dess har jag vi fixat och ätit middag och jag har gjort en skoluppgift, samt kollat serie och läst bloggar. Nu ska jag prata en stund med Anton. Ha en fortsatt fin kväll! 

Lite måndagstankar på det, bilderna från pinterest. (Med löfte om att fotografera mera i morgon...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar