söndag 22 januari 2017

MY WKND

God kväll på er! Sitter i bilen på väg till Vasa och tänkte passa på att blogga om min helg. På fredagskvällen hämtade jag hem Anton. Vi for sen till hans och jag blev visst lite taggad på att prova milikläder... Vi drog också till stan på lite kvällsmat och efter det kollade vi serie. På lördagen åkte jag till stan med mamma och pappa, jobbade på en skrivuppgift och badade bastu. På kvällen var vi på Emmas och Daniels förlovningkalas, fin kväll! I dag har vi mest slappat. Anton kom till vårt på eftermiddagen och vi var till bön. När han åkte tillbaka till Kajaani for jag till abc en stund med några vänner. Hann sen ännu till Pios på en kaffe innan det blev dags för Vasa. Som en summering till detta långa referat, var helgen bra - men kort. Nu kör vi en ny vecka med nya möjligheter, cheesy quote - you're welcome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar