tisdag 10 januari 2017

Sen sist

De senaste dagarna har varit rätt så hektiska, men ska nu berätta vad jag sysslat med. På fredagen var jag som nämnt ledig. Dagen var riktigt skön med bland annat en promenad, matlagning och en kväll med några fina vänner. Tidigt på lördagsmorgonen bar det av till Kajaani för att hälsa på min favoritrekryt. Åkte dit med hans föräldrar, samt Sanna och Fanny. Dagen var riktigt rolig och resorna gick fort med gott sällskap. Verkligen så kul att se Anton också! På söndag arbetade jag morgonskifte. Sen for jag hem en sväng innan det bar av till stan igen. Där var vi på möte en stund, sångstund, Prisma och abc. Måndagen började med att Frida, Pio och Jancki kom hem till mig på brunch. Verkligen en superstart på veckan. Som vanligt överdrev vi med maten, men mina syskon åt gladeligen upp det som lämnade. Arbetade sen kvällskifte och i dag har jag jobbat från 7 till 14. Gick hem från arbetet och sen hann jag mest packa, kolla youtube och äta middag. Som bäst sitter jag på bussen till Vasa. Väldigt länge sen sist, men ska nog bli kul att komma i gång igen!

Det blev lite mycket text nu, men hoppas ni är okej med det.

Bilden från brigaden ville tydligen inte upp på bloggen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar