måndag 6 februari 2017

En lite tyngre måndag

Jag gillar måndagar. Allt som oftast gör jag på riktigt det. Denna dag har dock varit lite av ett undantag. Orsaken till detta är att jag varit ovanligt trött hela dagen. Steg upp tidigt, åkte buss i 105 minuter och gick sen rakt till skolan. Där väntade en lång dag ända till 15.45. Huvudet blev tyngre för varje timme, men det gick. Tror jag reagerar så starkt på dessa dagar då jag verkligen är trött, eftersom de inträffar rätt så sällan. Hursomhelst har kvällen varit bättre. När jag kom hem hade Pernilla och Pamela redan fixat middag, sådan lyx! Sedan drog jag till gymmet på ett mer avslappnat pass, det passade dagsformen utmärkt. Efter att jag kom hem har jag suttit i sängen - läst bloggar och kollat youtube. Tror bestämt det blir en tidig natt nu, känner att en lång nattsömn skulle göra susen! Så god natt från mig och hoppas er måndag varit bra!

Avrundar med några bilder från en underbar helg. Den innehöll bland annat en faned, roadtrip, förlovningskalas, familjegudstjänst och Sandermys, samt en efterlängtad Ben&Jerrys-dejt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar