lördag 4 februari 2017

Latest days

God morgon på er! Sitter i bilen på väg till Kajaani, så jag tänkte blogga om de senaste dagarna. I onsdags var jag på ett seminarium mellan 9 och 11.30. Lunchade sen i skolan innan jag gick till gymmet för ett träningspass. Väl hemma igen förde jag äntligen min cykel på service. Sen fixade vi middag och jag jobbade med en uppgift. Vid 19-tiden for jag och Pamela och spela volleyboll med ett gäng andra, så kul! Lika kul var det dock inte när kvällen slutade på akuten. Pamela skadade vristen vid ett hopp och hamnar nu gå på kryckor. Krya på dig fort, vännen! Torsdagen bjöd på en liten sovmorgon, städning av lägenheten, upphämtning av cykeln och seminarieträff på eftermiddagen. Bestämde sedan mig för att ta bussen hemhem då fredagens föreläsning blev inställd. I går hann jag därför pyssla på med en hel del där hemma. På eftermiddagen for jag till stan på ärenden med Pio. Vi fortsatte vidare på körövning och sen lite kvällsmat och abc-häng med kompisar. Fina dagar. I dag får jag också hämta hem Anton efter två veckor sen sist. De svär faneden i dag, så det är dit vi styr siktet som bäst. Ha en underbar lördag, alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar