onsdag 22 februari 2017

Sovmorgon?

Sovmorgnar kan vara något av det skönaste som finns. Att bara sova tills man vaknar av sig själv, förhoppningsvis pigg och full med iver inför dagen. I dag hade jag skola först från 12.30 så därför hade jag en liten sovmorgon inplanerad. Bara en liten, typ att sova till 8.15 i stället för 6.45, som morgonen innan. Nåväl, jag vaknade i mycket god tid innan 8, trots de storslagna planerna. Ska jag vara ärlig så var det ganska skönt. Jag hann ligga och dra mig ett tag, kolla ett serieavsnitt och fixa en supergod frukost. Sen hann jag också cykla till gymmet och träna, samt duscha och fixa mig innan skolan. Hann till och med luncha och spela piano (noterbart är att dessa hamnade utföras samtidigt) innan föreläsningen. Långa sovmorgnar i all ära, men ibland är det allt bra härligt att vakna tidigt och ha en lång, ledig förmiddag framför sig!

                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar