måndag 6 mars 2017

Måndag och mycket på gång

God kväll på er och hoppas veckan börjat bra! Min måndag har sett ut som följande. Vaknade klockan 7, åt frukost och gjorde mig i ordning. Hade bildkonst från 8.30-10.00, därav det "superkreativa" emojiprojektet (bild nedan). Gick sedan hem, pratade i telefon med Anton och skrev en inköpslista. Sedan blev det veckohandlande för hela slanten. Till lunch testade jag på avocado-citronpasta, blev ganska lyckat. Dock så tror jag det varit ännu godare om jag hittat alla ingredienser till det, men man tager vad man haver. Efter lunchen kollade jag ett serieavsnitt och sen gick jag in till centrum och satte mig på ett café för att plugga. När ipaden blev slut på ström fortsatte jag till gymmet, riktigt roligt var det att träna i dag. Vädret har också visat sin bästa sida hela dagen, fick till och med leta fram solglasögonen när jag skulle ut på eftermiddagen. Sen nu på kvällen har jag ätit, kollat lite videos och jobbat med halvfärdiga arbeten. Trots att klockan bara är 21.14 i skrivande stund, börjar tröttheten plötsligt ta överhand. Tror jag ska ta en tidigare natt så jag orkar med en lång skoldag i morgon. God natt i förväg!

                
                
                


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar