söndag 16 april 2017

GLAD PÅSK!

Don't be afraid, I know you are looking for Jesus Who was crucified. He is not here! For he has been resurrected, just as He said. He is risen. - Matthew 28:5-6

Hej på er och hoppas ni haft en fin påskhelg så här långt! Ursäktar också uppehållet här på bloggen i veckan. Jag har varit i skolan, jobbat, umgåtts mycket med Anton, varit ute en hel del (trots det kalla vädret) och bara njutit av påskledigheten. I dag steg jag upp vid 9-tiden, åt frukost och for på promenad i solskenet. Har varit lite förkyld sedan början av veckan, men det känns som det nu håller på att ge med sig. När jag kom hem igen fixade jag sallad samt potatis till söndagslunchen och nu är jag nyduschad och redo för dagen, haha. Eftermiddagens planer är att tillsammans med kören besöka sjukhuset och gå runt på avdelningarna och sjunga. Det ser jag framemot! Njut av dagen hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar