söndag 2 april 2017

L å n g h e l g

God kväll på er! Sen jag sist bloggade känns det faktiskt som jag hunnit med en hel del. I torsdags blev morgonens föreläsning inställd, så jag gick på stan i stället. Fick med mig två våriga tröjor som jag kan visa senare. Åt en salladslunch och gick sen till ortodoxa kyrkan på studiebesök. Dagen fortsatte med föreläsning till 17.30. På kvällen blev det gym och sen tog jag det bara lugnt tills läggdags. 

På fredagen vaknade Vasa till ett grått snölandskap, det var ingen höjdare direkt. Begav mig ändå till torget med ett gäng kompisar för att kolla in Pampas-olympiaden. Mamma kom senare på eftermiddagen till lägenheten och jag fick köra hemhem med henne. Vi stannade till vid Stenhaga för lite mat och jag fick också den nya suuuperfina muminmuggen. Alltid kul att öka på samlingen. På kvällen umgicks jag med Johanna, Sofie och Julia. Det var riktigt kul och alltför länge sen sist! 

Lördagen började med skolning till klockan 15, intressant! Sen hann jag hem en stund innan det bar av till min farbros 50-årskalas/sångstund. Där var vi ganska länge och sen for jag vidare med Linda, Nette och Fia. Det blev en sen kväll, men roligt att hinna umgås och träffa folk. I dag har jag mest tagit det lugnt, en skön och välbehövd vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar