söndag 23 april 2017

Seek his path in all you do

...and he will show you which path to take.
- Proverbs 3:6

Hejsan! Vaknade tidigt i morse, åt frukost och begav mig ut på länk. Skön start på dagen! När jag kom hem hoppade jag i duschen, kollade youtube en stund och fixade lunch åt mig, Lotta och Oliver. Resten av familjen har varit bortresta i helg, så därför var bara vi hemma. På eftermiddagen jobbade jag på en inlämningsuppgift och så var vi till bönhuset. Nu har jag fortsatt en bra stund med skolgrejer och lär ännu göra en del i kväll. Sen ska jag också kolla smålejonens hockeyfinal mot Usa. Kommer spendera ännu morgondagen här hemma och åka till Vasa på tisdagsmorgonen med Anton. Han har nämligen ett inträdesprov att skriva och får därför komma hem på ett extraloma. L y x !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar