onsdag 31 maj 2017

Blåser bort

Hej på er! Satt ute i solen och läste på förmiddagen. På trappan där det var lä, var det riktigt varmt och skönt. Det visade sig ändå inte vara hela sanningen, när jag gick för att hämta posten och hänga tvätten (such excitement) menade jag blåsa i väg. Så sjukt kall blåst också, fick fly under täcket ett tag. Men hej, det är ju soligt i alla fall!

I går började jag dagen med att fara till hvc och ta vaccin inför resan. Väl hemma igen satt jag ute i solen och fixade sen lunch - couscoussallad med kyckling, tomat, gurka, avocado, frön och gräddfilsdipp. När Pio slutade jobbet for vi in till stan för lite shopping, vi hade en del vi behövde få tag på. På kvällen for jag och Oliver till Johannas för att klippa oss. Mitt hår var i ordentligt behov av uppfräschning och några centimeter av längden rök också. Hon är så duktig, Johanna. Om ni inte redan gör det kan ni följa hennes instagram: @hairbyjjohanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar