tisdag 9 maj 2017

Latest

God morgon på er! Bloggen har stått tom några dagar och jag tänkte skriva vad jag hållit på med. I fredags hade jag seminarieträff från morgonen, sedan lunch med klassen i skolcafét och efter det åkte jag norrut med Mirjam. Väl hemma hann jag njuta en stund av solen, innan det bar av till kyrkan klockan 16. Där bandade vi sånger till vår kommande cd. Runt 22-tiden var vi klara och jag hann umgås en stund med Anton den kvällen också.

På lördag städade jag på förmiddagen, lagade batatsoppa till lunch och sen kom Anton till vårt. Vi drog till stan på presentjakt och sen vidare till Antons. På kvällen blev det förlovningskalas, stort grattis ännu, Pamela och Roger. På söndag var vi till Näs och till våra kusiners för att fira Nettes födelsedag. Gillar verkligen dessa gånger då vi träffas nästan alla! På kvällen kollade jag hockey och åkte sedan tillbaka till Vasa med Nette.

I går blev det föreläsning från 9 till 11.30, lunch, musikövning och sånglektion. Veckohandlade på väg hem från skolan och läste sedan en kursbok resterande eftermiddagen. Kvällen blev superkul med FSLFs parkgymnastik till en början. När vi tränat klart for vi några stycken till Elsas för att umgås och kolla hockeyn. Verkligen en trevlig kväll, gillar er! Sen är ju jag en sådan människa att  hockeyresultatet gick så fruktansvärt på nerverna. Att leda 3-0 och sedan förlora matchen på straffar, så otroligt bittert. Nå väl, det kan vi inte så mycket åt mer.

I dag har jag en rätt så intensiv dag framför mig. Ska ladda upp med frukost nu och sen göra mig i ordning. Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar