måndag 31 juli 2017

MY WKND

I helg hade jag lyxen att vara ledig ända från fredagseftermiddagen till klockan ett i dag. Skönt! När jag slutade jobbet på fredag dammsög och städade jag här hemma. Sen kom Nette och Fia hit och senare på kvällen också Anton. Vid 22-tiden for jag och A efter resten av familjen från tåget. De hade spenderat veckan i Helsingfors och Stockholm. Resten av kvällen umgicks vi bara här hemma.

På lördagen kände jag och Anton för lite äventyr så vi åkte i väg på en spontan road trip. Vi åt lunch på vägen mot Vasa och fortsatte via lite omvägar till Replot och Björköby. Där var det superfint och vi trotsade till och med blåsten och tog en simtur. På kvällen var vi ännu in en sväng till Vasa och sen till Hennas och Rogers. En riktig mysdag!

Söndagen bestod av sommarmat, sammankomst, besök hos Antons mommo och moffa, en roddtur, glassdejt och lite seriemys på kvällen. I dag har jag jobbat kväll och förmiddagen spenderades ute i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar