måndag 21 augusti 2017

Bloggsemester

Hej på er, länge sen sist! Väldigt oplanerat höll jag ett längre uppehåll här på bloggen. Det har helt enkelt varit ganska mycket på gång och uppdaterandet  lämnade vid sidan om. Bloggen tyckte sig kanske vara vid behov av semester... (Och vem är inte det?) Faktiskt är det här sista jobbveckan för mig - för den här gången då. Sen håller jag en efterlängtad ledig vecka innan skolan kör i gång igen. Fint så!

Sen sist har jag (förutom att sköta om åldringar) gjort en hel del och försökt njuta till max av de lediga stunderna. Jag och Pio har bland annat varit i Vasa en dag och fixat saker till lägenheten, samt umgåtts med Isak och Helga. Förra helgen spenderades på möte i Kållby där vi hann träffa en hel del vänner och bekanta. Alltid lika roligt! Under helgen som var nu, hann jag och Anton på en snabbvisit till Umeå. Vädret var inte på vår sida, men staden var hur mysig som helst ändå. Och sällskapet också förstås! Förutom tidigare nämnda har jag plockat bär i flera omgångar, solat (då det varit möjligt), cyklat, kollat fotboll, varit på glass till café Bryggan, hängt vid gh en kväll och säkert en hel del därtill, som bara inte dyker upp i huvudet nu just.
Så, nu vet ni att jag lever och jag får försöka sluta bloggsemestra på allvar, haha. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar