torsdag 24 augusti 2017

Spotlight och skogsvandring

Hej på er! Både i går och i dag har jag jobbat morgonskiften. Gårkvällen spenderades i stan med Sofie. Riktigt kul då det var så mycket folk i rörelse! Vi kollade några uppträdanden, gick i affärer och värmde oss däremellan med varsin take away-latte. I kväll har jag varit med Anton. Det fina vädret till ära for vi och gå längs Utterleden. Verkligen så skönt att vara i skogen! När vi kom tillbaks hem åt vi kvällsmål och löste korsord med Antons syskon. Vi var dock mer eller mindre trötta allihop, så det blev mest skrattande av det hela. Nåväl, vi blev klara med ett i alla fall.

I morgon är jag ledig och jag har planerat att baka så mycket jag orkar. Det börjar vara länge sen sist, så det ska bli kul. Sen på kvällen ska vi ha träff med ett gäng tjejkompisar. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar