lördag 5 augusti 2017

Vardagsprat och boktips

Så, vad annat har jag gjort hittills denna vecka - bortsett från bröllopet då? Ja, faktiskt har jag mest jobbat. Mellan skiftena har jag njutit av solen, läst, tränat utomhus, umgåtts med Bettina som åkte hem i torsdags, cyklat en hel del, kollat på beach volley-turnering och uträttat ärenden på stan. Boken som jag håller på med köpte jag spontant från Prisma för några dagar sen. Älskar då de har en massa pocketböcker till nedsatt pris och man bara kan välja den/de som ser bäst ut. På basen av det som jag hittills läst av Fyren mellan haven, skulle jag nog varmt rekommendera den. Kan ju förstås säga till sedan om jag ändrar åsikt mot slutet.

På den tredje och sista bilden i inlägget ser ni frisyren jag hade på bröllopet. Det är alltså bilden till höger. Duktiga Johanna står givetvis bakom verket, henne kan jag verkligen rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar