söndag 10 september 2017

De senaste dagarna

Då jag av någon orsak vaknade så här tidigt en söndagsmorgon, känns det mer än lägligt att uppdatera om de senaste dagarna. I onsdags hade vi gympa och naturvetenskaper i skolan. Roliga pass som bestod av friidrott, samt artkännedom och blombeskrivningar. Efter skolan for jag på gym och sen fixade jag middag där hemma. På kvällen hade vi idolmys och reunion med klassen. Torsdagen inleddes med ett långt undervisningspass ute vid Vasklot. Vädret var på vår sida, så det var riktigt trevligt. Sen hann vi med en lång lunchpaus innan kemin på eftermiddagen. Väl hemma åt vi middag och efter det blev det Stenhaga för lite shopping (till lägenheten). Resten av kvällen fixade vi sen med det vi köpt, lagade skoluppgifter och drack te.

fredagen hade jag engelska hela förmiddagen. Lunchade efteråt i skolan och cyklade sen hem för att packa och städa. Då Pio slutade åkte vi norrut och på kvällen var jag till Antons. Vi kollade bland annat EIK-LBK med några kompisar. I går städade och tvättade jag här hemma, var med Anton till fammos och faffas, till Sursik på festdag och till stan på lite ärenden och cafébesök. Måste verkligen berömma Kaffia (igen?), så sjukt mysigt café med bra utbud och öppettider.

Sådär! Ha en underbar söndag, alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar