onsdag 13 september 2017

Midweek

Borde få pluspoäng för mina kreativa rubriker, eller hur? Haha.

Hej på er! Efter några rätt så fullspäckade dagar kommer jag spendera resten av kvällen hemma. Det känns riktigt välbehövligt. I måndags var jag i skolan från 8.30 till 14.00. Hade bland annat ett gympapass där vi spelade fotboll, kul! Efter skolan var jag hemma en stund, sen cyklade jag tillbaks dit igen för att möta upp Ida, Elsa och Adde. Vi spenderade några timmar med att gå på stan och kolla på åa:s gulisintagning. Efter att ha ätit en sen middag for vi ännu till Elsas för att kolla idol.

I går hade jag lektioner till klockan 15. Väl hemma gick jag och Pio för att handla mat. Sen fixade vi middag och kvällen spenderades på tisdagssamling ute vid Replot. I morse var jag på gym innan skolan, skön start på dagen! Nu i kväll var vi också en sväng till centrum på lite ärenden. Och nu ska jag som sagt försöka ta det lugnt, prata med Anton en stund och bara vara. Ha en fin kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar