fredag 13 oktober 2017

Fredag och höstfeelis

Hej från riksåttan. Är på väg hem över helgen och tänkte fördriva tiden en stund med att blogga. I går hade jag en kortare skoldag, slutade redan 14 och det hör till ovanligheterna i höst. När vi bytt om efter gympan for vi till Idas på klass- och glasshäng. Så mysigt sätt att inviga helgen på! Stannade där ett bra tag och cyklade sen hem för att plugga och laga middag. Senare på kvällen for jag hem till E&D där vi umgicks, drack kaffe och spelade ligretto. I dag började jag morgonen med att dra till gymmet och förutom det har jag hunnit laga lunch, städa och packa i hop, samt gå en stund på stan innan hemfärd. Nu ska jag återgå till Laaja-alainen erityisopetus alaluokilla. Trevlig fredag på er!

Och annars - hur fint är det inte nu med alla höstfärger??! När solen ännu visar sig mellan varven, är det ju bara för underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar