onsdag 11 oktober 2017

Livet rusar på

Hej på er! Tänkte passa på att uppdatera här innan jag drar till skolan. Har haft det ganska hektiskt de senaste dagarna, eller ja - senaste veckan kanske. Skola, träning, skoluppgifter och sen en massa annat som jag velat få inklämt där emellan. Träffa kompisar, hitta på saker och bara njuta mellan varven. I helgen jobbade jag fredag, lördag, söndag. Det känns helt bra nu i efterhand, men var nog tyngre än jag mindes - särskilt med en fullspäckad vecka bakom. Sådant är livet och man får bara försöka minnas att trycka på paus lite nu som då. Sedan kan man ju också kombinera pluggandet med något roligt.  Våra artkännedomskvällar är ett bra exempel på det - definitivt ett vinnande koncept, haha.
Nu ska jag börja ställa mig i väg, hade bra!

Bilder från i fredags, en skön kväll utan måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar