onsdag 3 januari 2018

VĂ€lkommen 2018 🌟

De sista dagarna av 2017 bestod av jobb, tjejträff vid Pios, en kväll med mina kusiner; middag i stan och Solsidan på bio, flera promenader och ledighet som hör jullovet till. På nyårsfton tog vi det faktiskt rätt så lugnt, fixade en supergod middag, var utomhus, kollade ishockey och åt Ben&Jerry's. På nyårsdagen var vi på Linda och Lennarts förlovningskalas. Kvällen var riktigt rolig, och stort grattis ännu till det fina paret! I går var jag på gym från morgonen och sen i Vasa hela eftermiddagen. På kvällen var det ishockey som gällde, så tråkigt att Finlands turnering stannade i kvartsfinal - den underhållande matchen till trots.

Angående 2018 då, vad vill jag att det året ska föra med sig? Först och främst så ser jag framemot vårt bröllop, att sedan skaffa en gemensam lägenhet och åka på bröllopsresa tillsammans. Det kommande året kommer också att bjuda på flera kompisars bröllop, vilka jag också längtar till. I studieväg så ska vi ha vår första praktikperiod - riktigt spännande det med. Jag hoppas att 2018 kommer ge tid att umgås med vänner och familj, träningsglädje och motivation, hälsa och välmående, nya erfarenheter och människomöten, resor och andra minnesvärda upptåg. 2018 - bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar