måndag 26 februari 2018

En bild i timmen

Hej på er! I torsdags beslöt jag mig för att testa på "en bild i timmen", som jag sett på flera andra bloggar. Gillar konceptet då det gör att man också förevigar mindre glamourösa vardagliga händelser. Jag lyckades inte helt med att fota varenda timme, men på någon timme blev det i stället två bilder som kompensation. Hoppas ni tycker om att ta del av ett lite annorlunda inlägg, sådär som omväxling. 


Klockan 07.50: Började morgonen med citronvatten.


Klockan 08.55: Packade väskan till Tritonia.


Klockan 09.28: Vinterklädd från topp till tå och redo att hoppa på cykeln.


Klockan 10.33: Förmiddagens utsikt; slöjduppgift och gympalogg på schemat.


Klockan 12.41: Gick till skolan för att luncha, där bjöds det på efterrätt.


Klockan 13.42: Promenad på isen med dessa ljuvliga! 


Klockan 13.48: Inte ofta man ser Vasa från det här hållet.


Klockan 13.55: Så fint väder!


Klockan 15.52: Fortsatte eftermiddagshänget med detta, hur gott?!


Klockan 17.53: Trafikljusen jag ofta spenderar tid vid, haha.


Klockan 18.32: Väldigt klassisk vardagssyssla.


Klockan 19.56: Pretty much vad jag sysslade med hela kvällen. (Att sticka med deadline är inte lika rofyllt som att bara sticka.)


Klockan 20.47: Jobbade på med slöjdmappen.


Klockan 22.20: Scrollade genom Pinterest och fastnade för detta. Ja, det finns faktiskt en skillnad mellan att vila och ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar