tisdag 6 mars 2018

Update + inspiration

Hej på er! Länge sen sist, eller hur? Jag tog tydligen ett ordentligt sportlov från bloggen, inte särskilt planerat - men så kan det gå. Under lovet jobbade jag mycket och det känns därför som om dagarna bara rusade förbi. Mellan skiften hann jag ändå njuta av ledigheten, spendera tid utomhus och umgås med fina människor.

Tänkte också dela med mig av lite bilder som jag sparat på min Pinterest. Ibland kan jag fastna där hur länge som helst. Det finns verkligen så mycket att inspireras av.


Breakfast with a view - jaaa, tack!




Och detta då; känner att resefebern kryper allt närmare inpå.

I går började jag min fyra veckor långa praktikperiod. Praktiken fokuserar på specialpedagogisk verksamhet och jag utför min på högstadiet. Väldigt spännande och lärorikt. Sjukt kul är det också! Efter att jag slutat i går umgicks jag med Anton och i kväll har jag bland annat gymmat, stickat och kollat serie. I morgon har jag en längre praktikdag, så får se vad jag hinner med efteråt. Ha en fortsatt fin kväll, vi hörs!




Hur coolt vore det inte att ha denna tapet i sitt sovrum?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar