måndag 9 april 2018

Dags för uppdatering

En stor applåd för den kreativa rubriken, hurra!

Hej på er och trevlig måndag! Min vana trogen ska jag berätta lite om helgen. Åkte hemhem i torsdags och hade tillfrisknat rätt så bra. På fredagen vikarierade jag på en lågstadieskola och det var så roligt! Den enda negativa följden var att jag tappade rösten en aning och har varit väldigt hes sedan dess - nu är det dock ganska bra igen. Fredagskvällen spenderade jag vid Antons. Vi kollade bland annat Forrest Gump (som ingen av oss sett tidigare?!!) och den var så otroligt bra! 

Vi hade inga särskilda planer för helgen, vilket var skönt och välbehövligt med tanke på min förkylning. Det blev lite ärenden på stan, pyssel inför bröllopet, terasshäng och kaffe i solskenet, promenader och annat smått och gott. Vi har även börjat kolla på lägenheter till hösten och ska förhoppningsvis på ett par visningar nu i veckan.

För tillfället sitter jag vid Tritonia och pluggar (eller ja, nu just bloggar jag ju) och ska vara här en stund ännu. En blandning av mina senaste bilder från Pinterest får avsluta inlägget, ha en fin kväll alla!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar